دانلود بازی مدال افتخار 1 Medal of Honor برای کنسول PS1

داستان بازی بر پایه نوشته Peter Hirchsmann که روایتی از جنگ جهانی دوم رو داره و شما در نقش یه سرباز برای نابودی نازی ها تلاش میکنید. شما در این بازی شما در نقش یه ستوان نیروی هوایی به اسم جیمی پاترسون که به جذب نیرو های OSS در اومده و توی ماموریت های مختلفی از جمله آزاد کردن یه خلبان آمریکایی یا رفتن به مخفی گاه نازی ها برای تخریب قایق U و … کمک میکنید
یه سری توضیح کوتاه درباره بازی Medal Of Honor:

این بازی بصورت ۱ نفره هست !
تو این بازی اسلحه و مهمات مختلفی وجود داره !
این بازی برای افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمیشه !

دانلود بازی با حجم 502 مگابایت

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 خرداد 1399برچسب:, توسط مردتنها |
دانلود Pes 2017 - بازی فوتبال حرفه ای 2017
(95/10/17) تغییرات:

نسخه فشرده شده FitGirl قرار گرفت.

به رسم هر ساله کمپانی کونامی امسال نیز جدیدترین بازی شبیه سازی ورزشی خود به نام Pes 2017 را برای رایانه های شخصی عرضه کرده است. بازی به نسبت نسخه گذشته خود پیشرفت فراوانی در همه زمینه ها کرده است و یک بروزرسانی صرف بر نسخه قبلی به حساب نمی آید. بازی به لطف استفاده از موتور بازی سازی Fox Engine که در سری بازی های Metal Gear هم از آن استفاده شده است از گرافیک زیبا و چشم نواز و فیزیک کاملا طبیعی بهره می برد و استدیو سازنده به این هم بسنده نکرده و با بهینه کردن بیشتر آن باعث ارتقاء هر چه بهتر بازی شده است. یکی از ضعف های سری Pes در مقابل رقیب اصلی آن یعنی Fifa در تعداد کمتر تیم های لایسنس شده در بازی است که در این نسخه کمپانی کونامی با بستن قرارداد با تیم های مختلف سعی کرده است تا حد ممکن این ضعف را پوشش دهد و با اضافه شده این موارد به لایسنس لیگ قهرمانان اروپا تجربه کاملی را در اختیار گیمر ها قرار دهد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 دی 1395برچسب:konami digital entertainment, pes 2017, sports, فوتبال حرفه ای 2017, ورزشی, کونامی دیجیتال اینترتیمنت, توسط مردتنها |


Total War Battles: SHOGUN 2012 : بازی معروف تمام نبردهای شوگان اینبار نسخه ساده! چندی پیش نسخه معروف و البته گرافیکی این بازی در چند دی وی دی منتشر شد.حالا سگا نسخه ساده این بازی رو منتشر کرده تا سیستمهای ضعیف تر نیز بتوانند این بازی رو اجرا کنند و لذت ببرند.بازی تقریبا همه سبکش مانند همان نسخه میباشد با این تفاوت که سبک بازی به حالت استراتژیک تمام تغییر پیدا کرده و گرافیک بازی بسیار ساده شده.اگر اهل یک بازی زیبای استراتژیک هستید این بازی رو از دست ندید..

دانلود با حجم 269 مگابایت 

Total War Battles: SHOGUN - OUTLAWS 
Year: 2012 | P C| English | Developer: The Creative Assembly | Publisher: SEGA | 269 MB
Genre: Strategy (Tower Defense) / 3D / Isometric

دانلود بازی Total War Battles SHOGUN 2012


دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب: دانلود بازی Total War Battles SHOGUN 2012, توسط مردتنها |

Foosball Maniac یک بازی فوتبال دستی فوق العاده را در یک محیط ۳ بعدی کاملاً واقع گرایانه برای شما فراهم می کند. هر بازیکن فوتبال می تواند با کامپیوتر به رقابت بپردازد و توانایی خود را در این ورزش محک بزند. این بازی برای همه افراد مبتدی و حرفه ای مناسب است. اگر شما به فوتبال علاقه دارید ولی دوست دارید به تنهایی و در اتاق خود به این بازی بپردازید، Foosball Maniac راه حلی مناسب برای شما خواهد بود.

ویژگی های بازی Foosball Maniac:
- تجربه واقع گرایانه فوتبال دستی
- رقابت با کامپیوتر
- محیط ۳ بعدی و گرافیکی زیبا
- بازی آسان و سرگرم کننده
- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:دانلود بازی,بازی کم حجم,فوتبال دستی, توسط مردتنها |

3017 دانلود بازی کامپیوتری زیبا و اکشن Men of War: Vietnam برای PC

بازی Men of War: Vietnam یک عنوان جدید ویدیوی در سبک استراتژیک است که در مسیری منصفانه به نقد گذاشته شده و از جنبه‌های مختلف مورد تحسین نیز قرار گرفته است. دو داستان قوی، هیجان انگیز و گیرا در قالب کمپینگ‌هایی جمع‌آوری شده که به شما احساسی ترکیبی از قبیل عملیات در جنگل را داده و چشم‌انداز و همچنین حوادثی که در سال‌ ۱۹۶۸ اتفاق افتاده است را به معرض نمایش می‌گذارد. در حالت اول پایگاه ایالات متحده آمریکا تمرکزی بر روی نیروها و سربازان نخبه و ماهر خود دارد که هر کدام از آنها خصوصیات شخصی منحصر بفرد و جذابی دارند. افرادی که در این واحد عملیاتی حضور دارند عبارتند از: سرهنگ John Merrill، رگبار زن، Jim Walsh، Sonny Armstrong که تک تیرانداز گروه است، Carl Dillan نارنجک انداز و در نهایت مهندس نبرد آقای Bill Kirby. در برخی مبارزات گروهی تنها باید از خودشان حفاظت کرده و سایرین بصورت جمعی، دسته‌ای منظم را در مقر ایالت متحده و جنوب ویتنام تشکیل دهند. حالت دوم و در مقر شمالی ویتنام داستانی متفاوت درباره مشاورین دو ارتش از شوروی روایت می‌شود. سربازان شمالی ویتنام تنها بازماندگانی هستند که تونسته‌اند از کمین و دام‌های ایالات متحده به سلامت گذر کنند. وظیفه اصلی یعنی پس گیری منطقه شمالی ویتنام یک مشکل اساسی به شمار می‌رود.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:Men of War: Vietnam,بازی,بازی کامپیوتر,بازی رایانه,, توسط مردتنها |

 

برای بازی روی عکس کلیک کنید

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, توسط مردتنها |

 

برای بازی روی عکس کلیک کنید 

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, توسط مردتنها |

صفحه قبل 1 صفحه بعد