مجومعه آموزشی فتوشاپ تاپ فایو - پنج تکنیک برتر فتوشاپ

Photoshop Top 5 Techniques


در این مجموعه پنج قسمتی، پنج فیلم آموزشی در خصوص مهمترین قابلیت های Photoshop CS5 قرار دارد. در این مجموعه می آموزید که چگونه بتوانید در یک مسیر ساده، از ساده ترین ابزارهای فوتوشاپ، بیشترین بهره را ببرید.درک مک کلند، در این پنج ویدئوی آموزشی، از ساخت یک دکمه وب ساده، آغاز می کند. در خصوص مینی بریج توضیح می دهد. سپس به fill می پردازد، به شما می آموزد که چگونه به کمک قابلیت HDR بتوانید نورپردازی را انجام دهید که دوربین شما قادر به انجام آن نیست. همچنین در مورد ابزار Brush توضیح می دهد و طی یک پروسه، می توانید به کمک Brush از یک تصویر ساده، یک نقاشی دستی بسازید.


پنج  ویدئوی آموزشی برای شما که می خواهید مسیر صد ساله را یک شبه طی کنید!

 

عناوین مجموعه عبارتند از:

1- Common-sense enhancements

2- HDR Pro

3- Refining masks
4- Puppet Warp
5- Painting a photograph 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, توسط مردتنها |

http://up.vatandownload.com/images/fyybe1z1p1nrsydg4zbs.jpg

دانلود مجموعه ی کامل تمامی محصولات و آموزش های VIDEO COPILOT -بیش از 35 گیگابایت
+
به همراه Video Copilot - ACTION ESSENTIALS 2

PC/MAC | Video footage + tutorials | format: .mov | Resolution: 1280x720 2048x1152 | 35 GB
Compatibility with After Effects 6.5-CS5, Final Cut Studio, Premiere & Premiere Elements, Vegas Video
,

مجموعه ای که امروز  برای شما کاربران عزیز قرار داده است بدون شک کاملترین و برترین مجموعه ی موجود برای کارگردان های کلیپها و فیلم های حرفه ای و طرفداران نرم افزار قدرتمند افتافکت میباشد . 

این مجموعه در بسیار از سایت های فارسی به صورت نافص قرار داده شده است و امروز مجموعه ی کامل را برای دانلود قرار داده ایم .
این مجموعه ی عظیم شامل تمامی آموزشها
, پروژه های آماده , فایل های تمرین و ... برای ساخت جلوه های ویژه و استفاده از نرم افزار افتر افکت میباشد .

حجم این مجموعه 72 گیگابایت میباشد که به دلیل
Rip  کردن فایل های ویدئویی از
Resolution های 2048x1152 به 1280x720 حجم آن به 35 گیگابایت کاهش یافته است .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 مهر 1390برچسب:آموزش افتر افکت,پلاگین افتر افکت,آموزش,, توسط مردتنها |

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/TR-Guitar%20Method-1&2_MihanDownload.com.jpg

Homespun Video – The Tony Rice Guitar Method (2-DVD Set)
English | MPEG2 7000 kbps | 720 x 480 29.970 fps | AC3 192 Kbps | 7.27 GB
Genre: Video Training 

 

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام Homespun Video – The Tony Rice Guitar Method برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود فیلم آموزشی سبک تونی رایس گیتارمیباشد، که به شما طریقه فراگیری سبک های گفته شده را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص هر آنچه را که از گیتار میخواهید به دست آورید!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
این فیلم توسط استاد بزرگ گیتار جیمز براون تولید شده است. این فیلم بیشتر برای درک و نواختن گیتار به سبک فانک میباشد تا از شما یک گیتاریست حرفه ای بسازد.!
از این فیلم ده ها هزار نوازنده گیتار در سراسر جهان برنده جایزه های متعددی شده اند.
گیتار نوعی سازهای زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم های آن در اثر ارتعاش تولید صدا میکند به سازهای گروه کوردوفن (Cordophones) تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته باشد؛ که درنتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.
واژه guitar در زبان انگلیسی، gitarre در آلمانی و guitare در فرانسوی همگی مشتق شده از واژه guitarra در زبان اسپانیایی هستند که آن خود از واژه قیثاره در زبان عربی اندلوسی مشتق شده است. این واژه نیز خود مشتق شده از واژه لاتین cithara است که نسبت آن به واژه κιθάρα kithara در یونانی باستان می‌رسد. این واژه یونانی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از واژه پارسی کهن سیه‌تار (سه‌تار) آمده است.
همانطور که می دانید موسیقی یکی از زیباترین هنر هایی است که به انسان ارامش می بخشد و حتی می تواند درمانگر باشد که می توان به گیتار اشاره کرد که در این  قسمت برایتان گیتار به سبک تونی رایس برای دانلود رایگان قرارا می دهم شما می توانید از این اموزش نهایت استفاده را بکنید و از ان لذت ببرید.
 


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:دانلود فيلم اموزشي گیتار,دانلود فیلم آموزشی گیتار The Tony Rice Guitar Method,فيلم اموزشي, توسط مردتنها |

صفحه قبل 1 صفحه بعد